Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-16, 22:05   #30
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.891
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om speilegg, låttekster og "frihet"

Noen som ser på Ole Torp nå?

Sophie Elise har akkurat sagt at det var et feministisk budskap (men ikke et feministisk statement) å flashe pupp på Vixen blog award. Det var en spontan protest på at pressen bare kom til å skrive om at hun gikk uten bh - og ikke at hun ble årets blogger. Jeg er ikke sikker på om jeg skjønner logikken. Hun viste puppen for å protestere på at folk bare kom til å skrive om puppene hennes. Eller har jeg misforstått noe?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat