Tråd: Vinterens sko
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-06, 20:22   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.209
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på utkikk etter høye (men ikke høyhælte) støvletter i samme varme brunfarge som en skinnjakke jeg kjøpte i vår. Det fins jo massevis av fine med høye hæler, men det liker ryggen min så dårlig at jeg rett og slett må innse at jeg må holde meg på lave eller moderate hæler.
Støvletter i Frye-boots-stilen hadde jeg i 1981, og det var ikke noen bra tid for meg. Selv om jeg syns de kan være fine på andre så har jeg ikke lyst på dem selv.
Det er ikke så lett å finne de perfekte støvlettene. Det er jo så mye som skal stemme: Formen, fargen, skinnet, detaljene, hælhøyden, og ikke minst må de ikke være for trange øverst i leggen. Jeg gikk fra pipestilker til fotballegger på barneskolen, da jeg hoppet strikk mer eller mindre konstant. Og det har holdt seg siden.
Det er vel bare å dra ut og lete.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat