Tråd: Høner
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-16, 13:13   #246
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.427
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høner

Hvordan går det med dere og hønene?

Jeg har nå følgende:

Høner:
3 dverg orpington sjokoladefargede
1 dverg silke sort
2 fotbefjæra mille fleur (en rødlig og en sort)
1 isbar blå
1 chabo sort/hvit

Haner:
1 dverg silke hane rød
1 fotbefjæra Mille fleur sort/hvit/rød

Kylling:
Blanding mellom isbarhønen min og dverg silke rød. Hun/han er født for en måned siden og chaboen er en god ekstramor.

Flokken går veldig greit sammen, men jeg får bare ha en hane så jeg må kvitte meg med en om en stund. Den ene gal ikke mye så det er ikke noe hast, naboene er greie. Ingen av dem gal så mye og huset er isolert så det høres ikke mye når de er inne. Jeg har virkelig dilemma på hvilken av dem jeg skal beholde. Silken har vært der lengst og han fungerer bra så det blir kanskje ham.

Egentlig har jeg lyst å bygge ut hønsehuset for jeg vil ha flere høner ...

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat