Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-16, 14:21   #51
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Evi Bøgenæs ute blant dagens 12-åringer?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har hun lest resten nå?

Jeg har en som straks blir 11. Hun er en ivrig leser, leser enormt mye og ganske avanserte ting, men disse gidder hun altså ikke se på engang. Jeg lurer derfor på om det er noen vits i å spare dem til hun blir litt eldre (hvor mye eldre, tro) eller om jeg skal selge dem eller gi dem bort.

Ja, nå har hun for lengst fått fri tilgang og leser dem stadig. Venninnene også faktisk. Tror hun har lest 20 stk bare nå i Januar. Hun er 13, blir 14 i år og leser generelt mye. Iallefall i perioder.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat