Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-16, 11:30   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.451
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et norsk hjem?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Er det ikke mer alle bloggere som har akkurat dette, da? Bortsett fra sofa og tv?
Vi har kun flatskjerm av det på lista, og bortsett fra sofa og nespressomaskin kan jeg ikke si at jeg har lagt merke til at mine venner og slekt har noe av det andre heller? Vi bor i et område med mange barnefamilier og halvstore terrasser, så partytelt er det vel kanskje en 10% av naboene som har stående på terrassen.

Jeg syns det er interessant å se av pollen så langt at det er langt fler som har nespressomaskin enn Kähler-greier. Selvsagt er det ikke alle som har dette, men jeg tror et norsk gjennomsnittshjem har et visst utvalg av disse tingene. Det er jo ting som i stor grad definerer denne tidens interiørtrender.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat