Tråd: Å ikke ha TV
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-16, 18:20   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Vi kjenner noen som ikke har tv, men de har lerret/projektor.

Vår største innsigelse er kvaliteten på opplevelsen, bilde, lyd og ikke minst skjermstørrelse. Jeg er filmviter, og det er virkelig bare i en knipe at jeg ser på Mac'en eller Ipad. Jeg kan til nød se på 46"'eren vår, men i 95% av gangene så er det på 55"'eren. Jeg ønsker meg større tv

Vi ser vel kun sportsarrangement direkte på tv, ellers veldig lite på direktesendt tv. De sportene jeg følger trenger stor skjerm. Å se tennis på liten skjerm er kjipt. Likeså en puck. Vintersport som skiskyting, langrenn etc. går forsåvidt greit.

Noen tvserier hadde gått greit å se kun på Ipad eller Mac, som som Grey's, Scandal, The Good Wife, men f.eks. Game of Thrones hadde vært fullstendig uaktuelt. Og hva med BBC Earth programmer?!

Barna ser litt direkte tv, men bruker helst NRK og ukesarkiv i tillegg til Netflix og Viaplay.

Er dere gale? Nei, det vil jeg ikke si. Men det hadde virkelig vært fullstendig uaktuelt her i huset så filmgale vi er

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat