Tråd: Å ikke ha TV
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-16, 20:57   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Vi hadde heller ikke hatt TV om jeg ikke fikk den i gave. Vi har ingen kanaler, og bruker bare netflix og NRK Super-appene på TVen. Er ekstremt sjelden den er i bruk, ungen ser på nettbrett og jeg ser på laptop når vi skal se på noe. At vi ser noe sammen er veldig sjelden, vi foretrekker andre former for samvær.

Å fullstendig nekte ungene å se tvprogrammer på f.eks. nettbrett, synes jeg hadde blitt litt rart. Ser allerede nå at 5-åringen lett havner utenfor fordi han ikke får lov til å se Power Rangers.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat