Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-16, 10:55   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi meg oppskrift på enkel fiskemiddag av sei, som ikke smaker eller ser ut som se

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg lagde Tjorvens solskinnsgryte med sei fra blokk på mandag. STOR suksess. Hadde i mer grønnsaker og 600+ gram fisk til samme væske- og kryddermengde (vi er i praksis tre voksne som spiser).

Jeg skulle til å foreslå denne.

Det jubles ikke når det serveres hvit fisk hjemme hos oss lenger, men denne går i hvert fall ned med bare moderat mengde med surmuling. Mannen og jeg synes det er veldig god, men jeg har oppi litt kajennepepper også nå (jeg har kajenne i nesten alt for tiden).