Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-15, 11:01   #195
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyshusene og/eller vasene fra Kähler

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har innfunnet meg med at jeg bruker tid på å finne ut av om jeg liker ting eller ikke, så jeg vil alltid komme sent inn i en trend, DERSOM jeg kommer inn i den. Det er ikke sånn at bare fordi jeg ser masse av en ting så liker jeg den til slutt. Jeg har for eksempel sett masse til Georg Jensens adventsstaker i mange år, men liker dem fortsatt ikke. Men disse vasene liker jeg, og jeg ventet med å ønske meg en til jeg følte meg sikker på at jeg kom til å like dem en stund. Så da får folk bare knuse i vei.

Dette var en god beskrivelse! Sånn er jeg også. Og så må det være riktig farge også. Jeg har forresten vokst inn i Georg Jenssen adventsstake også, så jeg forventer at det blir veldig ut veldig snart. Jeg ender alltid med å kjøpe ting når til og med bermen begynner å snakke om hvor på vei ut det er. :P