Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-15, 16:59   #1
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uventede vennegaver

Nå tror jeg ikke det kommer til å skje at jenta mi får gaver uventet, men hun har laget julekort og et par gaver selv hun skal gi bort i morgen. Fordi hun har lyst, og hun vet at det ikke er sikkert at det kommer noen med gaver til henne.
Men gleden ved å gi er viktig å lære seg, og like viktig er det å lære seg å ta i mot gaver man ikke er forberedt på. Det syns jeg er kjempeskummelt og vanskelig selv, så for sikkerhets skyld har jeg kjøpt noen "Babylips" på H&M (lipgloss-ish med farge som er veldig hot blant jentene i klassen her, og de var på tilbud til under 30,- stk her om dagen) som ligger på lur, i tilfelle rottefelle.

Men jentungen selv har handlet på tgr og søstrene grene og holder seg på et ok nivå syns jeg.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat