Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-15, 10:42   #66
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som er flinke til å prioritere i førjulstiden

Jeg har ikke en MÅ-liste til jul. Jeg har en VIL-liste.
Jeg elsker julepynt, så huset er allerede ganske julete. Med julepynten kommer noe vasking, men ikke overdreven, akkurat...

Bake pepperkaker, fordi de lukter så godt. Om jeg er i det rette humøret, så blir det vel ett eller to slag til. Men det skal jo spises, også, så dermed lager jeg ikke kaker vi ikke liker, og jeg lager ikke mye.

Familien min har jeg allerede her, så da er alt klart. Julestemning deluxe.

Og i år skal alle pynte seg på julaften! Det er nytt. Ungene har hatt ullundertøy de siste årene, men dette året insisterte niåringen på dressjakke og tversoversløyfe fordi han ville være fin (Bowties are cool). Det gjorde han mens han så jakka på Lindex, så null stress.

Julaften lager jeg pinnekjøtt, og etter at jeg kuttet ribba har det blitt en ganske avslappende oppgave. Og det er den ene dagen i året mannen virkelig tar seg sammen og rydder/vasker mens jeg ser på.

Det skal sies at jeg er en ganske avslappet person, så det hjelper nok i bøtter og spader. Mat på bordet og folk som kan spise den, samt det største juletreet vi kan oppdrive, så er jeg i mål! Bonuspoeng for tente lys og ekstra julepynt.