Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-15, 19:51   #11
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som er flinke til å prioritere i førjulstiden

Jeg har verken tid, helse eller overskudd til julestress. Har kjøpt endel gaver på nett, vasker som vanlig helgevask, men mannen tok vinduene her om dagen. Noen av dem, da. Pynter lite, mest med røde tulipaner. Sender ikke julekort. Har kjøpt kransekake på marked, baker Sarah Bernhard, mannen baker pepperkaker med minsta. Lager en snickerskake til julaften. Har pakkekalender, men hun får en og en, dermed slipper jeg kjøpe alle før 1.des. Tja? Har så mye jobb i desember at det er først nå siste dagene at hodet kan brukes på annet enn å skrive vurderinger.
Har vært på en tilstelning med klassen til minste og ellers ingenting, droppet julebordet og har igrunnen sittet nedgravd i jobb. Må legge til at nå har jeg fri frem til 4.1, så det blir jul her!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat