Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-15, 11:56   #684
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Vi KOMMER sikkert ikke i mål i år, og jeg bare godtar det.

Jeg SKAL lage sjokoladetrøffler i dag eller i morgen, problemet er at jeg ikke vet om min sønn kan spise dem, for legetimen i går ble utsatt til mandag, men jeg skal i alle fall lage de som skal gis bort i gave, for gavebyttingen er på søndag.

Vi skal lage pepperkaker i dag, deigen er i kjøleskapet... (Ehh, hvordan gjør man det dersom lillesøster har vannkopper? Voksenbaking? Innser at vi kommer ikke til å treffe folk uansett, så vi kan bare ha smitte-kaker for det er bare oss som kommer til å spise dem likevel? Insisterer på at det er en voksenjobb i år?)

Jeg er jo IKKE på butikken nå, det er det bare min mann som er, ettersom lillesøster er hjemme med i alle fall feber og udefinerte prikker. Det kan fort skrinlegge "alle barnebarnas nissefest hos mormor og morfar" på tirsdag, dagen da jeg, med oversikten, og mannen, som kan bære og trille, skulle ta den store mathandelen når ungene var levert etter frokost. Det får bli ham med detaljert liste, for jeg evner ikke å frakte alt dette ut i bilen selv med min høygravide, bekkenløse kropp, dersom hun må være hjemme.

Vi får se, det er jo ikke vannkopper enda, men søskenbarna har heller ikke hatt det enda, så det kan bli en lite sosial jul.

Menmen, vi får vel på et eller annet vis skrapet sammen rotet såpass at det blir plass til et juletre og alle nissene, og jul blir det jo om man er klar eller ei.