Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-15, 22:17   #655
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2015

Her er juleavslutningsfrokost nr 2 gjennomført i dag, og siste aktivitetsjuleavslutning, som i kveld var på turninga til eldste. Og etter jobb fikk jeg som snarest kjøpt inn noe småtteri som ungene kan gi i vennejulegaver, det dukker alltid opp noen i siste liten, og da er det kjekt å ha noe liggende som man kan gi tilbake (Top Model glitterpenner til jenter, og noen morsomme små "zipit" pengepunger til gutter). Jeg jobber med saken å få huset ferdigryddet til rundvask i morgen. En liten pustepause nå, før jeg tar fatt på det siste: yttergangen og badet. Så blir det en tur på Bondens marked i lunsjen i morgen, tenker jeg, for å kjøpe litt flere delikatesser, som kjøttpålegg, røykelaks, sild, lefse m.m.