Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-15, 09:36   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Julegaver] Sånn elektrisk skateboardsak til barn, er det noe? Anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og som sagt, her ser det ut til at mye gåing, type til og fra skolen og senteret, erstattes med disse her. Man ser typisk en guttegjen der noen går og noen står på disse greiene. Ikke verdens undergang, selvsagt, men ikke akkurat noe jeg ville betalt tusenvis av kroner for å legge til rette fot heller. Jeg ser ikke noen som "leker" med det, egentlig. De bare forflytter seg uten å gå.

Jaja, noen fordeler skal man ha ved å ikke bo i et pengesterkt område, som attpåtil er dekket av brostein og hullete gater. Her skater og sparkesykler ungene.

Jeg hadde heller ikke kjøpt det altså, men det har mer med bruk vs. kostnad. Om jeg syns det ble for mye kjøring og lite gåing er det jo bare si at i dag får de ta skateboardet/sparkesykkelen/sykkelen/beina i stedet.

Sist redigert av Tallulah : 15-12-15 kl 12:08.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat