Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-15, 09:25   #59
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pynter du juletreet?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Men etter å ha tenkt meg litt om så lurer jeg på om jeg kanskje i fremtiden skal gå for ekte tre, og pynte det sånn rett før jul. Det hadde kanskje gjort det litt mer stas i grunnen. Som det er nå så står liksom disse trærne her og ingen bryr seg så mye om dem. Bortsett fra Anakin da.

Ja, jeg føler at det blir veldig stas, treet blir liksom et under i seg selv. Slik opplevde i alle fall jeg det da jeg var barn, husker fortsatt suget i magen over å se treet for første gang da jeg stod opp (sikkert alt for) tidlig julaftens morgen. Det er denne følelsen jeg vil videreføre til mine barn, ved å holde på den tradisjonen. Så lar jeg det heller stå jula ut i andre enden, framfor å fjerne det nærmest før jula er ferdig, slik jeg har inntrykk av at de fleste gjør, som har hatt det stående siden starten av advent. Så vi har vel juletre i hus omtrent like lenge.