Sv: Juletråden 2015
I går lagde jeg snickerskuler og bountykuler og la i fryseren, da er de klare til å duppe i sjokolade i kveld!
Snikcerskulene har jeg laget før (dog usikker på om det er samme oppskrift), bountykulene har jeg ikke laget før. Det sto at blandingen skulle småkoke i 5-10 min, til det ble sirupsaktig konsistens, det småkokte i sikkert 15 min, men ble aldri sirupsaktig av den grunn, så det blir spennende å se hvordan de blir!
Da står det igjen en type annen konfekt (om jeg gidder), mere rundstykker til frokost/lunsj/brunsj i jula og så har jeg lyst til å lage julekake etter bestemors oppskrift, det er omtrent det eneste som blir spist av julekaker her i huset...
Har igjen 6 julegaver, usikker på hva jeg skal kjøpe til 3 av dem, ender kanskje med gavekort..
Huset er sånn noenlunde, det blir ikke rundvask til jul uansett. Har igjen litt generell rydding her og der og en skikkelig helgevask rett før jul.
Sambo skal ut i skogen med gutta og finne juletre, så det blir en far/sønner-aktivitet.
Det jeg gruer meg aller mest til, er en tur på Ikea før jul... Må ha ny seng til minsten, i tillegg til en kommode og div, så turen må tas! Nå er det vel kaos alle dager og til alle tider der??