Sv: Denne saken har satt meg helt ut. Advarsel - sterkt innhold! (VG)
Opprinnelig lagt inn av safran, her.
Skavvise. Jeg syns handlingen blir mer forståelig når personen gjør det fordi h*n er psykisk syk. Konsekvensen av handlingen er forferdelig og tragisk, men det er tross alt sykdom som ligger bak.
At man sier man ønsker at syke mennesker skal råtne i fengsel blir for meg snevert og korttenkt.
Det var altså føste del i ditt innlegg og hele innlegget til Heidi som i kombinasjon fikk meg til å rolle veldig.
Ja at damen er syk evt. psyk er det vel liten tvil om i alle fall. Det er vel litt for tidlig ennå og vite hva fagfolket mener om den saken ennå, og kun rettssaken vil vel kunne gi en forklaring på hva som forårsaket denne bestialske handlingen. Har fulgt med på saken endel her vi bor (har bare amerikansk tv...) og det har jo kommet frem endel ting som tyder på at hun ikke bare var sinnssykt i gjerningsøyeblikket når man klarer å ta livet av 5 personer uten skrupler, og det taler jo ikke akkurat til hennes fordel i en rettssak.
Her står forresten litt mer:
http://www.cbsnews.com/stories/2006/...n2033917.shtml