Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-15, 19:22   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.739
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din ukesmeny i jula?

Så lang periode vet jeg ikke

Jeg vet
22. pølser og svinemør hos mine foreldre når vi henter ungene etter "julveverksted/nissefest" som de har innført tradisjon for 22.12
Lille julaften; Min tradisjon er biff, mannens er kylling fra gatekjøkken. Svigermor feirer her i år, vi får se.
Julaften: Pinnekjøtt
1. juledag: Svineribbe.
2. juledag: middag hos mine foreldre. Oftest kalkun

Nyttårsaften: Pinnekjøtt hos mine foreldre.

Resten... vel, trolig skal vi ha gjester her (min bror med familie og mine foreldre, evt også min bestemor) en dag, vi pleier i alle fall det, men årets planer har et forbehold. (*)
Vi skal trolig spise hos min bror en dag også, de pleier invitere på det, i alle fall.

(*)Årets forbehold på alle planer for jule er "om ikke babyen kommer den dagen da, eller formen min generelt tilsier at planer ikke er gjennomførbare" Bill.mrk: høygravid og fødeklar i jula med termin på nyåret.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat