Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-15, 08:46   #587
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2015

Ungene har øvd og øvd og øvd, de gleder seg noe veldig til juleavslutning for barnehagen ikveld. I år er de de eldste i barnehagen, altså sammen med de andre 5åringene, og har ekstra mange oppgaver de gleder seg til å vise; Julespill hvor Snuppa har rolle som Maria, sanger, danser og det hele.....Og hva skjer? Snuppa har spydd i hele natt!?! Jeg er sååå lei meg på hennes vegne, og egentlig på egne også siden jeg hadde gledet meg så til at vi alle fire kunne gå å kose oss ekstra sammen. Det er stor greie dette med leid lokale, "ekte" scene, felles kakebord etterpå, søsken, foreldre og besteforeldre er velkomne og i det hele tatt. Og ikke ble det søvn på meg heller så når jeg er så trøtt får jeg liksom iallfall ikke gjort noe av juleforberedelser jeg hadde tenkt - ja, for til alt hell er dette eneste fridagen denne uka, har jobbehelg i sikte. Egentlig ganske tragikomisk dette.

Har lagd meg liste over alt jeg mener bør fikses før jul slik at jeg ikke skal stresse med å huske alt i det minste. Blir ikke noe vasking inni skap her iallfall!