Sv: Juletråden 2015
Ungene har øvd og øvd og øvd, de gleder seg noe veldig til juleavslutning for barnehagen ikveld. I år er de de eldste i barnehagen, altså sammen med de andre 5åringene, og har ekstra mange oppgaver de gleder seg til å vise; Julespill hvor Snuppa har rolle som Maria, sanger, danser og det hele.....Og hva skjer? Snuppa har spydd i hele natt!?! Jeg er sååå lei meg på hennes vegne, og egentlig på egne også siden jeg hadde gledet meg så til at vi alle fire kunne gå å kose oss ekstra sammen. Det er stor greie dette med leid lokale, "ekte" scene, felles kakebord etterpå, søsken, foreldre og besteforeldre er velkomne og i det hele tatt. Og ikke ble det søvn på meg heller så når jeg er så trøtt får jeg liksom iallfall ikke gjort noe av juleforberedelser jeg hadde tenkt - ja, for til alt hell er dette eneste fridagen denne uka, har jobbehelg i sikte. Egentlig ganske tragikomisk dette.
Har lagd meg liste over alt jeg mener bør fikses før jul slik at jeg ikke skal stresse med å huske alt i det minste. Blir ikke noe vasking inni skap her iallfall!