Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-15, 06:32   #10
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg er selvfølgelig enig i at det er ubehagelig for de som har blitt utsatt for noe å møte på vedkommende på FB, men dette gjelder I høyeste grad andre settinger også. Viggo Kristensen (banheia) er nettopp satt fri, tviler på at det er mange som setter pris på å møte ham i svømmehallen, på offentlig toalett, på bussen etc Jeg synes mao at FB ikke er i noen særstilling.

Jeg synes sosiale medier er i en særstilling, fordi man i prinsippe da kan risikere å møte på vedkommende hjemme i sin egen, trygge stue.
Et annet aspekt er at sosiale medier er i en særstilling med tanke på å kunne komme i kontakt med mindreårige. Dømte overgripere får ikke være trener på fotballaget, og av samme grunn bør de heller ikke ha tilgang til en kanal hvor de kan groome barn.

Kanina er ikke aktiv