Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-15, 14:52   #3
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaveannonser på Finn

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nå kan du jo heller lese tråden fremfor at jeg refererer den igjen, men poenget var hvorvidt barn som absolutt ikke ønsker seg ski, men der foreldre mener at det trengs, skal få lov til å bli skuffet over det.

Vi kjøper godt brukt skiutstyr av en yngre, men større kompis, som igjen arves videre til lillesøster. Det synes jeg hadde vært litt kjipt å bruke som gave til den eldste, mens den yngste arver fritt.

Når han nå ønsker seg kulere skibriller, så er det selvsagt gave, selv om han trenger nye.

Jepp. Dette. (Jeg er så "heldig" at jeg har barn som gjerne ønsker seg praktiske ting, og som syns det er strålende å få både klokke, ski og skøyter til jul. Men jeg hadde skjønt at de hadde blitt skikkelig skuffet hvis vi hadde brukt opp hele julegavebudsjettet deres til noe de virkelig ikke ønsket seg eller hadde lyst på.)

Og ellers syns jeg fortsatt det er lov til å ønske seg det man vil. Men man kan ikke nødvendigvis forvente at man får noe man ønsker seg, hvis ønskelisten bare består av hinsides dyre ting.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat