Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-15, 11:58   #3
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stoppet av en særdeles godt opplyst politibil

Ja, det er jo det jeg tenker på, men tenker at de kanskje oppfatter det som at jeg reagerer fordi jeg ble stoppet. Før jeg visste at det var politiet tenkte jeg at "denne bilen skulle politiet jammen ha sett, for det kan jo ikke være lovlig å kjøre rundt med så mye lys på"

(Ble for øvrig stoppet en annen gang først etter at politiet - i en sivil bil - hadde fulgt etter meg over en laaang strekning av øde landeveier midt på natta, og hadde et kjøremønster som ikke akkurat minnet om lovlig før de omsider setter på blålys da jeg til slutt når boliggata der vi bodde da. Ut kommer en sivilkledd mann, og på det tidspunktet var jeg så stresset (fordi jeg, rett før jeg ble forfulgt, hadde stoppet på en bensinstasjon hvor det stod et par lugubre biler med folk jeg ikke ville ha etter meg, som jeg jo trodde var de som hadde fulgt etter meg) at jeg ba ham om legitimasjon før jeg i det hele tatt lukket opp Og da brukte de jo alt for lite lys, men det var nå like skremmende det også, hehe.)

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat