Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-15, 09:34   #50
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Det varierer.

I år så har jeg og samboeren min brukt en god del på nytt kjøkken Da ble vi enige om at vi skulle kjøpe oss kaffemaskin som julegave til hverandre, så da ble det gjort forrige helg Så der er vi egentlig ferdige.

I går spurte samboeren min om det da ER sånn at vi ikke skal kjøpe noe til hverandre til julaften, og jeg svarte med smil og stillhet, og da ble han veldig usikker. Må jo gjøre han litt nervøs.

Vi kjøper vel gave mellom 500-1000 kr til kidsa. Det er lite leker på de nå, så det blir vel mest innenfor klær og sånn tror jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat