Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-15, 10:09   #41
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.876
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Varierer veldig.
Eldstemann trenger veldig en sykkel. Forrige er for lengst vokst ifra og nå bruker han min. Så det koster nok etpar-tre tusen, minst.
Han har også bursdag i romjulen så mulig det blir spleisegave + noe mer fra oss og besteforeldre. Han må ja nye fotballsko i skinn.

Minsten er ikke så dyr enda. Har ikke noe kjempeplan men vet at han har sett på PS4 spill, Lego Dimention. Det koster 999,- Er egentlig glad så lenge han spiller sånne typer spill.
Også skal han få El.tannbørste fra en eller annen.
Vi styrer dette med gaver for vi får en sum av besteforeldre og kjøper inn selv.
Dessuten maser de ikke om å få noe særlig ellers i året så da er det litt å kjøpe til jul også.

Jeg og mannen kjøper egentlig ikke noe dyrt til hverandre men vi kjøper noe til huset. Trenger veldig nye madrasser, evt en ny overmadrass. Trenger også ny Moccamaster. Den vi har lekker vann når den trakter nå men den har jaggu holdt siden 1994!
Han skal uansett få en dunpute. Kommer til å kjøpe nytt sengesett i sånn deilig damask.
I fjor fikk jeg et parfymesett med småparfymer fra Lancome fra han etter veldig hinting.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat