Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-15, 13:02   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket aktivitetsarmbånd passer for meg?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har hoppet på det samme, og synes den er lekker og har en god coach-funksjon. Jeg savner nok klokke, egentlig.

Jeg har lest meg litt opp på forskjellene, og det som kommer opp er at coachen er litt bedre på Jawbone, særlig på søvn og at den lærer seg mer om aktivitetsmønsteret. Fitbit er litt bedre på kommunikasjon rundt pulsmåling. Også er designet veldig forskjellig, og en smakssak.

Ja, fitbiten er ikke akkurat en lekker sak, de kunne godt gjort noe med det. Fått det til å se mer ut som en grei digitalklokke eller noe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat