Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-15, 12:36   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg trenger gavetips til mann og dame (voksne), skal sendes.
Han: snart 50 år, moderat aktiv, glad i fotball og golf, glad i god mat og vin (men bor i et mekka for det, så å sende noe slikt er fånyttes).
Hun: begynnelsen på 40-årene, moderat aktiv, glad i musikk, liker smykker (men har fått så mye sånt av oss, så jeg føler det er litt oppbrukt), bryr seg om interiør og hun er også glad i god mat og vin.

De bor i USA, så det kan ikke være noe stort, siden det må sendes. Har dere noe tips?!

Har de noe forhold til Norge/norske byer? Jeg har nemlig ei venninne i utlandet som har bodd her ett år, og vært her flere ganger på ferie siden og har et spesielt forhold til byen. Jeg tenker å gi henne en plakat fra Design by Odd (ikke i julegave riktignok). Jeg synes de er stilige, og kunne egnetlig tenke meg en selv også.