Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-15, 06:20   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp: Barnebok om venneløs krokodille

Jeg husker den også veldig vagt.

Det var noen saker som alltid fikk meg til å storgråte. Jeg satt i fanget til min mor og ba henne synge
Lille kattepus, hvor har du vært (den fikk jo ris på halen sin! ) og Sulla meg litt du mamma mi. Hun måtte synge dem igjen og igjen og jeg måtte bare få gråte.
Og i en periode da min mor gikk mye til tannlegen og jeg måtte sitte på venterommet, fikk jeg ikke lov til å lese bøkene der ute om Bevaremegvel eller den om krokodillen, fordi jeg bare hulkegråt og de andre pasientene trodde det var noe galt.

Men hva het den boken da? Kanskje min mor husker?