Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-15, 21:17   #25
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: (Splitter) ny leilighet, et blankt lerret. Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Har dere forresten tenkt på å selge kjøkkenet som kommer med leiligheten og montere et kjøkken slik som dere helst ville hatt? Det er jo enklest å gjøre det før innflytting i stedet for om noen år når hvis dere ikke er fornøyd med løsningen som leveres.

Vi snakket litt om det helt i starten men har kommet frem til at det blir for mye jobb og for dyrt. Skal vi gjøre noe med kjøkkenet skal jeg ha det NØYAKTIG som jeg ønsker, og da må det gjøres en del. Jeg kan slå meg til ro med kjøkkenet jeg får bare jeg får øya. Høyskapene setter vi opp fordi det er plass, og da kan vi droppe andre oppbevaringsmøbler. Lurer på å bruke de til bl.a. tørrvarer så glassdører utgår.

Jeg er litt usikker på gråfargen på frontene jeg har sett på. Må ta en tur på IKEA.
Også blir det jo spørsmål om benkeplate. Den får vi heller ikke lik. Dersom vi velger grå øy vil jeg gjerne ha hvit benkeplate på den. På det andre blir det mørke grå. Blir det rart? Svoger og svigerinne har en kombinasjon av Stein og tre, og det ser jo bra ut.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat