Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-15, 11:01   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Jeg lurer på om jeg skal litt bort fra pakkekalender (der de har delt og altsp fått en ting hver tredje dag). Det har vært noen opplevelser der, og jeg prøver å finne småting de har glede av og faktisk bruker, men jeg er litt "tom" for ideer. I fjor hadde vi 12 ting fra Forskerfabrikken og det var ganske ok, men noen av de greiene slenger pinadø rundt i stua fremdeles.

De to eldste tror jeg er helt fornøyd med en styrt avvikling eller omlegging, men minstemann er bare 8, og vil nok ha glede av det fortsatt.

Jeg luftet det for mellomste, og hun foreslo at de kunne ha hver sin: En Flax-kalender (mannen får alltid en på jobben) til eldstemann, Donaldkalenderen som kommer i Donald til henne, og pakkekalender til minsten. (Vanligvis har de rullert på disse tre). Men jeg vet ikke helt.

Opplevelseskalender vet jeg ikke om jeg har kapasitet eller orge-evner til. Jeg er redd det blir en stressfaktor.

Har dere noen gode ideer?