Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-15, 08:57   #104
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om leppefillere

På skolen der jeg jobber er de så konforme at det er til å grine av. Alle har like langt hår, alle har Acneskjerf, litt store (ikke ekte) perleøredobber, og den mystiske og ikke spesielt fine kombinasjonen av Hunter, treningstights, skjorte og oilskinjakke. Usj. Men et par stykker skiller seg positivt ut. Hun som ser ut som Robin, med platinablondt mot sølvfarget kort hår og skinnjakke, hun smellvakre med de utrolig spesielle klærne som hun har sydd selv, hun som har kort Audrey Hepburn-sveis og klær som gir assosiasjoner til en fransk jazzklubb i 60-årene og hun som har Meg Ryan-sveis med de litt oversizede klærne den selvsamme Meg brukte i You've got m@il. De andre 1296 er gørrkjedelige i billige og dyrere varianter.

Jeg har hatt langt hår i flere perioder, jeg har lyst hår med god fall og tykkelse, så det er fint nok i seg selv, men det er mye bedre med kort. Dyrere, litt mer å holde koll på, krever litt mer av tøy og sminke. Men definitivt mer edgy, typete og tøft.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat