Sv: Hva trenger jeg for å lage kaffe på presskanne?
Vi bruker kun presskanne og aeropress, avhengig av kor mykje kaffe vi skal lage. Før hadde vi ei enkel kvern utan innstilling, som malte kaffen altfor fin (den bruker vi til krydderkvern nå). Så eg vil anbefale ei kvern som maler litt grov kaffe, i alle fall. Elles går det fint an å bruke kokmalt kaffe i presskanne, viss du vil kjøpe ferdig malt på butikken. Filtermalt kan bli litt for fint i nokre kanner. Bruk målet som står på kaffepakka, som regel 45-55 gram kaffe på 0,8 l. vatn (ei presskanne som er ein liter rommer litt mindre vatn når du har hatt oppi kaffen) rør kaffen ut og la trekke i 4-5 min. Eg synest presskannekaffe er best når han ikkje blir ståande på kanna med gruten, men blir helt over på anna beholder etterpå.
Fordelen med å ha kaffen gjennom filter (aeropress/traktekaffe) framføre presskanne eller kokekaffe, er at du filtrerer bort fettet i kaffebønnene. Presskanne- og kokekaffe inneheld ganske mykje meir fett enn ein tenker at kaffe gjer. Så dersom det er snakk om å likevel lage ein kopp i slengen, foretrekk eg aeropress, som både gir reinare og mindre bitter kaffe enn presskanne.