Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-15, 14:41   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Jeg har en opplevelse av at Coop står mye sterkere i Trøndelag enn i Oslo. (har "alle" Coop medlemskort i Oslo f.eks - det har så godt som alle jeg kjenner her) Jeg underer meg derfor over hvorfor de valgte Løkka som sted for kafeen sin. Ønsker de å få Løkkafolk som kunder? I såfall er stuntet mislykket, tenker jeg. (og dessuten er noe av greia med kaffebar den "hverdagsluksusen" man unner seg - selv om man godt kan ha god kaffe hjemme også) - Om målet var at folk andre steder i landet skal få øynene opp for kaffen deres, så kan det jo være at det funker på sitt merksnodige vis.

jeg kan ikke helt hvorfor Coop ønsker å "ta kunder" fra små, selvstendige kaffesjapper heller?

(sånn personlig liker jeg godt blå Coop, men foretrekker definitivt spesialblandingene ved kafe dromedar her i barteby)

Var det ikke en av foreleserne ved BI som mente at denne gimmicken var mislykket?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat