Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-07, 10:14   #2
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen spørsmål om FotoKnudsen

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

1. Lagrer dere bildene der for alltid?
2. Hvordan blir fremkallingen og er den billigste bra nok?
3. Har noen prøvd å lage fotobøker og album gjennom FK? Det så jo veldig fint ut da, og lettvint for meg som er 4 år på etterskudd med bilder inn i album.

1. Jeg tror FK sletter hvis kontoren din har vært inaktiv en viss tid, men dette er jeg ikke sikker på. Jeg har bildene mine der og på PC. Må se til å få somla meg til å brenne de på cder i tillegg
2. Jeg er veldig fornøyd med den fremkallingen som er billigst, synes den er langt bedre enn den jeg får hvis jeg bestiller hurtigfremkalling (fremkalling i butikk)
3. Jeg laget fotobok til Lillemor med bilder fra Danmarksferien vår i fjor. Ganske mye jobb, men den ble kjempefin. personlig foretrekker jeg å fremkale bildene og lime inn på godt gammeldags vis

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat