Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-15, 15:22   #229
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bøker lest i 2015

1. Life & Times of Michael K. av J.M. Coetzee. Jeg syntes store deler av boka var veldig saktegående, og fikk nærmest en kafkask følelse (noe som i min verden ikke er et pluss når det gjelder å komme gjennom en bok, ukultivert som jeg nok er). Samtidig så er det jo selvfølgelig mye dette jeg funderer over når jeg tenker over den. Jeg begynte dessuten ganske overraskende virkelig å like boka mot slutten, da fortellerstemmen ble en annen.

2. Guards! Guards! av Terry Pratchett. Min første, men åpenbart ikke siste, Pratchett-bok.

3. A Game of Thrones av George R.R. Martin. Jeg har altså ikke begynt på bøkene før nå, men det betyr jo at jeg har mye godt i vente.

4. Stoner av John Williams. Fantastisk bok, som jeg allerede vet at jeg skal lese igjen.

5. Men at arms av Terry Pratchett. Neste bok er heldigvis på vei i posten. Jeg føler en blanding av behov for å rive av meg håret for å ikke ha lest denne sjangeren før, og fryd over at jeg har så mye nytt å oppdage.

6. Feet of Clay av Terry Pratchett. Det tok litt tid før jeg likte historien, og uansett; viktigere enn selve historien alene er alle de morsomme og treffende sitatene som jeg underveis tok meg i å fundere på hvordan jeg kunne få presset inn i (den samfunnsvitenskapelige) undervisningen min.

7. Harry Potter and the Philosopher's Stone av J.K. Rowling. Jeg hev meg aldri på HP-trenden, og innså etterhvert at jeg hadde gått glipp av noe viktig, ikke minst for å ta endel referanser. Var skeptisk på forhånd, spesielt til de første bøkene jeg har hørt er utpregede barnebøker, men jeg elsket det jo! :barnslig:

8. Harry Potter and the Chamber of Secrets av J.K. Rowling.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat