Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-15, 07:34   #28
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Jeg har skrevet julegaveliste, og har store ambisjoner om å begynne handlingen i løpet av oktober.

I år skal vi for første gang ha julaften hjemme hos oss, med mine forelde, søsteren min og samboeren hennes på besøk. Mamma er ikke særlig fornøyd med akkurat det siden det er "deres år" til å ha oss (vi feirer annet hvert år på hver side av familien), men jeg ga henne enkel beskjed om at hun gjerne må feire jul med oss, men da blir det i vår stue. Så hun kommer, selv om det ikke nødvendigvis blir med et smil.

Menyen er den samme som hvert år - pinnekjøtt med tilbehør. Jeg vurderer å ha komler i tillegg, bare fordi JEG vil ha det.
Juletreet ligger klar på boden som alltid. Jeg skal ha en runde på søstrene grene for å handle julepynt også. Ryddevaskingen har jeg ambisjoner om å begynne med i løpet av november. Da kan jeg spre det ut litt.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat