Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-15, 18:30   #97
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsgave til eget barn

Hest Aldri, ALDRI love noe til en hestegal 5-åring i den tro at a) hun glemmer, eller b) går lei av hobbyen sin.

I tillegg får hun selvsagt selskap, men det anser ikke jeg som gave. Det gjorde jeg ikke når hun ble døpt heller. Hun får bunad etter mormor, og vi betaler tilpasning og nødvendig tilbehør. Hun har en egen konto som vi setter inn diverse beløp på - men det gjør vi uansett ved fast trekk hver måned og ellers når det måtte være naturlig (type feriepenger til overs osv). Jeg vet det er mange som tenker at nedbetaling av huslån og tilsvarende er å regne som konfirmasjonsgave eller tilsvarer sparing til barna på egen konto/fond, men jeg er ikke helt der at jeg klarer å seg fremtidig arv som gave.