Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-15, 12:06   #16
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flyktningekatastrofen og det langsiktige perspektivet

Eg trur ikkje flyktningar rømmer frå bygdene fordi dei blir spytta på eller baksnakka. Det er minst like mange rasistar i byane. Der klarar rasistane i større grad å utøve trakassering i skjul også. På bygda blir det meir synlig slik at fleirtallet som ikkje er slik kan korrigere dei.
Som eg nevnte tidligare trur eg flyktningar vil til byen delvis av samme grunnar som eg reiste frå bygd til by: Jobbmuligheiter, infrastruktur, kulturtilbud og servicetilbud.

Men eg trur også det er viktig for dei å vere ein del av eit større nettverk av folk som har samme verdisyn/religion som dei sjølv. Og det får dei heller ikkje på bygda.
Alle bygder er sjølvsagt ikkje fyllt opp av bedhuskristne. Men det er i alle fall ikkje moskè der. Så det finns ikkje noko særlig alternativ for dei som er religiøse men ikkje kristne.

Eg kjem som sagt frå bygda sjølv. Reiste då eg var 19 år og vil ikkje tilbake igjen. Eg syns det er kjekt å reise tilbake igjen på besøk/ferie, men å bu der er uakutelt. Likevel er eg veldig opptatt av disktriktspolitikk og ønsker at myndighetene skal legge tilrette for at busetnaden på bygda skal oppretthaldast. Det skal ikkje vere vanskelig for dei som ønsker å bu der å fortsatt bu der. Men det skal heller ikkje vere slik at folk som ikkje vil bu der skal tvingast til å bu der.
Folk er forskjellige!

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat