Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-15, 10:03   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men tror du noen av de som driter i det plutselig tenker "Oj, det var faktisk sant det som sto i avisen, jeg må visst gjøre noe!"..?

Ja, det håper jeg jo inderlig. Men jeg synes det er merkelig at folk ikke har skjønt det tidligere. Jeg synes hele Syria-konflikten har vært tonet veldig ned de siste årene. Og for all del, det skjer grusomme ting i verden overalt og hver eneste dag. Uten at det får publisitet. Jeg tror altfor mange leser, ser bilder og tenker "stakkars dem" og tygger videre på wienerbrødet og latten sin. Inkludert meg selv.

Jeg har snakket med guttungen min og latt ham lese og se hva han vil. Han husker godt den høsten vi var i Mugla/ Bodrum. Vi badet på stranden Aylan ble skylt i land på. Vi stod i timesvis i pøsregn og tordenvær for å ta hurtigbåten til Kos. På dagstur. Gjennom passkontroll. Inn i EU og tilbake igjen. Vi badet på stranden på Kos også. I oktober, det var varmt i sjøen. For et liv vi lever. Det er så absurd. Så kontrastfullt. Vi har ikke lov å glemme. Lukke øynene. Tåle så inderlig vel..


Sist redigert av Hyacinth : 04-09-15 kl 10:17.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat