Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-15, 10:09   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Ja, bildet er sterkt, men jeg tenker litt på foreldrene til dette barnet som risikerer å møte på bilde av det døde barnet sitt igjen og igjen, hver gang de går inn i sosiale media, uten forvarsel, delt av vilt fremmede. Sjangsen er vel liten for at de kommer til å melde seg inn på foreldreportalen akkurat, men jeg synes ikke man trenger å spre det unødvendig.

Men ja, det er en forferdelig tragedie, og det er vanskelig å vite hvilken ende man skal begynne i for å hjelpe. Jeg har sendt meldinga til flyktningehjelpen, men det føles liksom så tamt. Det minste vi kan gjøre er i alle fall å ta imot dem som klarer å komme seg hit, og sørge for at de skal slippe å lide mer. Selv om det skulle bety at vi selv må ofre noe av våre goder.