Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-15, 20:55   #27
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finn deg en flyktning - dagens oppfordring!

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Vet du noe om hvor mye tid det tar? Og i hvor stor grad man kan styre selv når man må møte opp på dagtid?
Jeg har en jobb som i utgangspunktet er ganske fri, men dersom en dag først er låst, så er den helt låst og som oftest er jeg ikke en gang her i byen da. Så jeg er ikke alltid veldig fleksibel.

Min kone - som jobber med EMA-er - sier at man som representant for de nyankomne i søknadsprosessen, bør kunne møte på de samtalene barnet blir innkalt til hos UDI. Det er vel et par ganger gjerne, og ikke veldig fleksibelt. Men de får vite om det en god stund på forhånd.

Når man er verge for de som har fått opphold, vil det være mye mer fleksibelt. Dette blir jo også en mer langvarig relasjon gjerne, avhengig av alderen til EMA-en.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat