Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-15, 22:12   #10
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jobbklær - problem

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Gå på Byporten, der kryr det av damer med lignende fasong som forsøker å få kjøpt seg nytt antrekk i hui og hast. Jeg har fått god hjelp med ymse på Match, de har flere butikker i senteret som jeg mener selger greie jobbklær som passer med din nye spec.

Jeg har egentlig ikke peiling, men jeg tror du finner det du trenger på sentrale steder som ikke er for fancy. Noen av butikkene i Bogstadveien er f.eks. utenfor min komfortsone, mens H&M ikke klarer å levere helt den kvaliteten jeg vil ha på slike klær.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Tette strømpebukser er helt supert. Ellers liker jeg Mexx og VIC/Ricco Vero som greie jobbklær som ikke koster skjorta (pling!).

Takk for butikktips! Jeg skal definitivt sjekke ut disse.

Jeg har liksom bare handlet online (LaRedoute og slikt), på HM/Lindex/KappAhl og Tulip&Tatamo de siste 10 årene føles det som...