Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-15, 09:08   #21
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi skjerpe litt på trådtitler?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Men kjære vene, dette er da ingen skjult kritikk? Og ikke basert på de 100 siste innleggene. Dette er noe jeg synes har utviklet seg de siste månedene, og derfor skrev jeg innelgget. uten tanke om hva som fantes på dagens trådliste.

Om folk er enig eller uenig i det er vel ett fett? Dette var min mening, jeg la det tilogmed på flisespikk-forumet, og de som er enige kan jo følge det opp, så kan ande la vær?

Hey, slapp av da. Visste vel ikke at det var et sånt innlegg som du ikke hadde behov for tilbakemelding på. Jeg skjønte bare ikke helt hva det skulle skjerpes på, siden jeg ikke helt ser den samme tendensen som du ser, men det skader selvsagt ikke å ha det i bakhodet. Jeg irriterer meg også over kryptiske titler, selv om jeg synes det er lite av det her. Bare overse min tilbakemelding.

Sist redigert av My : 24-08-15 kl 09:13.
My er ikke aktiv   Svar med sitat