Tråd: #kvinnerinn
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-15, 16:13   #25
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.019
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kvinnerinn

Jeg mener heller ikke at man skal stemme på kvinner kun fordi de er kvinner. Jeg er selv kandidat til kommunevalget i år, og har jobbet aktivt med å snakke om hva jeg faktisk engasjerer meg i, både ved å skrive leserinnlegg, snakke med folk jeg treffer, enten privat eller på husbesøk/stand, og ikke minst å bli godt kjent i eget parti.

Men jeg tror allikevel at man er relativt innafor dersom man gir ekstrakryss på de øverste kvinnelige kandidatene dersom man stoler på at partiet faktisk har satt de mest engasjerte øverst.

En merkelig ting mange velgere gjør er nemlig at de krysser på kandidater nederst på stemmeseddelen fordi de synes synd på dem, og fordi de tror at de øverst på lista (under de forhåndsuthevede) er sikret plass. Det er de derimot ikke. Flere av de gamle gubbene i mitt parti, gjerne med gode kontakter i losjer og diverse, synes faktisk det er kulere å stå på siste plass, for da vet de at de får ekstra stemmer av det, i tillegg til de de vet kommer til å stemme dem inn. Og så er det ekstra kult å si at man sto på siste plass og allikevel kom inn. :truestory:

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat