Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-15, 12:57   #736
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Kjempefint og smart. Deilig å slippe ben som står på gulvet.
Men atte. Jeg må ha ting inn med t-skje.
Brukte du rørene fra skohyllene eller får man kjøpt disse løst?

Vi har en smal gang og må gjøre noe nytt med sko og jakkeoppheng til gutta.
Har sittebenk men den må vekk siden de er så store nå.
Jeg har en plan på at mannen kan snekre ett eller annet men han vil jo helst slippe.. så jeg har sett på skoskap men det meste er for bredt for vår smale gang.

Vi brukte rørene fra skohyllene siden vi hadde det fra før. Å kjøpe rør løst ble ganske dyrt fant jeg ut. Inni hylleknektene ligger det tilpassede klosser. 28 cm lange, 2,5 brede og bredde på hhv 2,5 cm (til koblingsbeslagene) og 3 cm (de vanlige hylleknektene). De ble gjennomboret med 16 mm bor. Det tok ganske lang tid mtp at vi måtte ha 6 treklosser til endeknektene og 6 treklosser til midtknektene. Så tredde jeg rørene inni treklossene, satte på hylleknekter/koblingsbeslag og skrudde treklossene fast. Så er de vatret opp mot veggen og skrudd fast som vanlige hyller.

Hvis du ikke har rør fra før ville jeg sjekket ut håndklehyllene Grundtal fra Ikea. De er nesten like.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat