Tråd: Øya 2015
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-15, 00:37   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2015

Veldig bra dag! Jeg hadde det kjempegøy på Run the Jewels, hygghygget meg i solen på Team me, drakk bobler i gresset mens jeg blåste i Bad Religion, og ble sjarmert i senk av Father John Misty. Som jeg egentlig hadde bestemt meg for å holde meg litt sånn kult avmålt til.

Også Florence, da. Hun leverte, 48 ganger bedre enn sist. Men jeg har skikkelig kjærlighetssorg. Jeg slo opp 2/3 ut i konserten. Hun er flink og sjarmerende, men jeg liker rett og slett ikke hippieflorence. Sinnaflorence er borte. It's not you, it's me. No, it's you.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat