Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-15, 12:44   #2
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan uttales navnet Ellisiv?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jepp, med samme tonem og trykk som "ompapa", tung-lett-lett.

Samme her, og jeg er rogalending.

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har jo dessuten et navn selv som har to allment aksepterte tonemvarianter, og lyder begge uten problemer.

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg skvetter hver gang jeg hører din søster si navnet ditt. Ante faktisk ikke at det var en mulig tonemvariant. (Og så skjønte jeg jo at jeg har uttalt det feil i alle år.)

Say whaat?! Dette har jeg ikke fått med meg (men tror uansett jeg har sagt Kanina de gangene jeg har truffet deg ). Hvordan uttaler man navnet ditt riktig da? Og din datters?

Men apropos ulik uttale av navn; det finnes jo 3 ulike måter å uttale ditt navn på, Bluen, og jeg kjenner folk med alle tre variantene.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat