Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-15, 22:28   #5
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig med Ringenes herre. Hva nå da?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jordsjø-bøkene til Ursula Le Guin, kanskje? Men de har du vel lest. :vanskelig spørsmål:

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nope, faktisk ikke. Passer de til en åtteåring? (Ikke at Ringenes herre passer til en åtteåring da, så det er kanskje er søkt spørsmål. )

Jeg har diskutert med sønnen min om disse og jeg tror virkelig ikke de egner seg for en åtteåring, heller vente noen år.

Percy Jackson-serien har fenget virkelig, og så kan jeg anbefale Spirit Animals-serien som er litt enklere og mindre skummel. Der kommer bok nr 3 den 15. august.