Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-15, 09:37   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.039
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en t

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg synes det er annerledes om det er noe man virkelig ikke synes om eller hvor man ikke har vært med på beslutningen. Da opplever jeg at det brukes rett.
Det jeg reagerer på er når det brukes i forbindelse med ting jeg vet at personen som skriver egentlig har veldig lyst til eller også har tatt initiativet til.

"Da var vi visst på Maldivene gitt."

Det var jo til slutt både jeg som kjøpte og betalte for dyret og jeg hadde gått med på å sette det opp som lesepremie, så helt motstander var jeg ikke. Det var nok mest at jeg ikke hadde trodd at det skulle skje.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat