Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-15, 09:46   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Herregud, denne tråden gir meg LYST til å male! Selv om jeg prøve rå mane frem hatet fra da jeg malte stua for et par år tilbake.

Det er vel egentlig lysten på å være ferdigopppusset som forveksles med lysten til å male, men likevel. Vi er i limbo ift. en utbyggingssak og det er ikke vits i begynne med noen prosjekter før det er avklart. Blir det utbygging skal vi nemlig bygge om kjøkkenet; ergo ingen grunn til å male. Blir det ikke utbygging skal vi flytte og da gidder jeg ikke spandere dyre tapeter på leiligheten, altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat